lørdag den 18. oktober 2014

Hvidløg, jordbær, rabarber og peberrod i køkkenhaven

 hvidløg, jordbær og peberrod

Jeg har været på besøg hos min dejlige veninde og fået lidt jordbær, rabarber og peberrod med hjem til køkkenhaven. Så vi måtte lige et smut ud og få sat de lækre sager godt i jorden i formiddags. Glæder mig allerede til at få glæde af afgrøderne næste sæson.

Det blev til en hel række jordbær, en klump rabarber og lidt peberrod, som jeg fik sat ud (med hjælp af min kære mand, det må jeg hellere lade vær med at tage hele æren for) Aner slet ikke om det er sæson for at sætte rabarber og peberrod, men nu ser vi om ikke de kommer...

Da vi var i gang i haven satte vi også lige en række hvidløg. Vi satte omkring 30 fed, men tænker at vi vil have fat i lige så mange igen, så vi kan sætte en række mere på den anden side af jordbærplanterne også. Det er nu ikke så dumt at gå og pusle i haven i det milde efterårsvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar