mandag den 8. december 2014

Iih, jeg er så glad..

Blommetræ

..Og det er jeg, fordi jeg har været så heldig at modtage både frø, løg, planter, buske og træer fra søde havemennesker. Både fra venner og familie, men også fra folk fra forskellige have- og selvforsyningsgrupper på facebook. Synes at det er så fedt, at der er nogen der vil dele ud af deres overskud, så andre kan komme godt i gang med haven også. Jeg glæder mig vildt meget til næste sæson og håber at jeg også kan komme godt i gang med at samle frø, så jeg kan give videre til andre.

Jeg har været så heldig at modtage: solbær, ribs, jostabær, jordbær, peberrod, rabarber, hvidløg, hindbær, tagetes, hirse, hør, rød havemælde, forårsløg, persille, purløg, tomat, blomme, spinat, rødbede, salat, chili, snack peber, basilikum, agurk og brøndkarse.
Endnu engang mange tak til alle mine givere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar